Baka knäck

Jag har bakat knäck med min lilla syster i dag väldigt kul. Hon och jag är väldig lika och ska ha exakt som vi vill annars är det kris. Men hon tycker om och baka och jag med så det går oftast JÄTTE BRA och hålla henne på bra humör när hon tycker att någonting är roligt och man motiverar henne. Hon börjar kunna läsa bra och får läsa recept och sådant. Hon kan nästan vad alla mått heter så säger man häll i en Deciliter socker så blir det HELT RÄTT. Jag älskar knäck Shit vad gott det är
Annars skön dag i dag blir hemma med familjen och ta det lugnt. Ska skriva mer So uppsatsen i geografi i dag HUR SKA JAG FÅ KART DEN DÄR UPPSATSEN TILL MÅNDAG? HMMMM......
.bakar knäck
FÄRDIGT:
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0