By Lovisa

hejsan

Idag har det varit skolan och sen efter skolan åkte jag hem till Linn :)! Och det snöar så himmla mycket så bussen var sen typ 10 minuet så vi fick stå vid busshållplatsen ca 15 minuter (inte kul)!!!
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Men nu är jag hemma och har precis skäckat "Middag". Det blev en fullkorns macka med smör och varm choklad och ett äpple. Det var jätte gott :) Sen nu tänkte jag ringa kerstin och fråga vad hon gör :) Vi har 2 läxor den här veckan men varför??? Det är lov nästa vecka ?? Vi har matte prov på torsdag och någon no samanfattning?? Har inte gjor den ska göra den i morgon :)

Imorgon är det onsdag den tråkigaste dagen på veckan :(!! Vi har ingen rolig lektion bara tråkiga!!!!!! Men nu sitter jag hemma och bloggar och lyssnar på:


♣We Made You You're a RockStar Eminem♣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0