KALT :(

Ja det SNÖAR JIPPI... eller NOT. Vist jag älskar snö och IBLAND är det bra att det är kalt men inte i dag.
Jag skulle till stan innan träningen och kanske lämna in min mobil på lagning. Alla som har sätt den vet att det behövs. Det går inte och bläddra åt höger eller skriva mellanslag och ibland när man ringer hör man sig själv i stället för den som pratar.
Jag känner mig duktig som har fixat julklapp till alla (förutom Lollo, sorry gumman men vet bara inte vad jag ska köpa). Men vet inte vad jag själv vill ha :(.
Behöver en ny mobil om den gamla inte går och fixa till ett rimligt pris. Var inne på HTC Hero förut men som jag misshandlar mina mobiler är det inte värt det. Om jag skulle köpa en ny sony ericsson har jag problem. Jag vill inte ha Aino den är för stor när man skjuter upp den grymt obekväm. Satio och W995 har nästan alla speciellt W995, typ 4 i min klass har den redan. Deras nya Cybershot  C993har min kompis så det gör att jag har mindre lust att köpa en sådan, annars verkar den bra. Nej och jag gillar inte nokia men det är kanske för att jag inte är van. Samsung, kanske. Har inte kollat så mycket vad dom har. Jag tappar mina mobiler hela tiden och LG är inte så hållbara så det GÅR INTE.
Har alltså stora problem vad jag ska önska mig i julklapp, det var något jag tänkte kolla på  på stan med men skjuter upp det också.
Sista veckan i skolan känns helt efterbliven Varför går man överhuvudtaget? Betygen är satta ( i alla fal nästan). Man ser mest på film och chillar. Där man borde jobba är alla för trötta för och jobba så ingen jobbar i alla fal.
Vi har prov i no på FREDAG! VEM LÄGGER ETT PROV PÅ FREDAG? :(.
Nej nu måste jag äta och sticka till träningen hoppas det går bättre i dag en förra gången Gibbe kändes helt seg och tråkig, inte som han brukar vara <3. Men han hade kanske bara en dålig dag även han kan ha det. Så är inte helt missnöjd det gick ju men bara inte så bra som jag önskade. Han gjorde alt jag bad om nästan men han gick inte framåt ordentligt. Nu är det bara och tänka positivt på i dag
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0