Mellandags rea 2 och 3

Skriver ett kort inlägg om igår och i dag. I går köpte jag  2 nya jeans, en kofta, hårvådsprudukter, Ansiktis vårdsprudukter och 2 tröjor och lite annat. Idag blev det bara lite små saker en tröja här en tröja där + att jag vet vad jag ska ha på mig på ny år en söt spetsklänning orkar inte lägga ut en förmögenhet på en klänning för ETT tillfälle. Skulle hitta skor till den i dag men hittade inga. Suck får åka in någon annan dag och leta. Tror jag är hemma från melladags rean/hä*vetet i morgon. Men måste hitta nya skor till nyår. VILKET (I-LANDS)PROBLEM. Suck. Jag skulle aldrig orka lägga upp bilder på alt jag har köpt under dessa dagar de skulle bli för många bilder och ladda upp.
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0