Sjuk

Har varit sjuk i två dagar nu. Inte kul är jag fortfarande sjuk i morgon blir jag vansinnig. VIL INTE VARA SJUK PÅ NYÅR. Då får jag ABSOLUT INTE åka till Alexandra på kvällen utan lär få följa med mina föräldrar till var nu dom ska vara. Hur tråååååkkiggt är inte det ?!!. Jag som hade hittat något bra och ha på mig för en gångs skull. Tror jag i alla fall. Man vet inte om den kommer bli en hit men gillar den i alla fall :D. Ska se på morden i Midsommer i dag SOM ÄNTLIGEN ÄR TILLBAKA ÄLSKAR ENGELSKA DECKARE.

Fast min är grå XD hittade ingen annan bild.
En av de bästa deckarna enligt mig vet inte hur många avsnitt jag har sätt helt underbart. <3
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0