bakat kaka

Nu har jag kommit hem duschat satt på mig mycket säzxiga slitna svarta mjukisar och en stor grå tröja efter en jätte lång dusch. FÖSÖK SLÅ MIG I OCH DUCHA LÄNGE DET GÅR INTE. MMMM VARMVATTEN ♥.
Sent igår kväll typ 22.45 fick jag en inpuls att jag skulle baka. Insåg att det det inte var en lämplig tidpunkt och motade ner den geniala iden ;). Så idag var det bara och sätta planen i verket och just nu står en tigerkaka i ugnen. Åt nog för mycket smet och mår lite illa så är inte sugen på kaka, hahaha men jag tror att det alltid finns någon som äter upp den i alla fal sen är smeten alltid typ godast så det är lugnt. Det gick inte så bra och rida hon hade fortfarande ont i ryggen så jag beslutade mig för att ta en promenad med henne istället. Bra för mig och hästen. Jag fick en ordentlig motion eftersom vi gick ute i skogen. Upp och ner, över en rot där, genom snö och lera gick vi i över en timme. Men det var mysigt. Jag hoppas det blir bättre snart så jag kan rida lite mer ordentligt. Nu ska jag spela the sims 3 vilket jag inte har gjort på länge, köpte spelet tyckte om det men spelar det aldrig.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0