Har inte hittat en talande rolig trädgårdstomte än

Suck, nej det har fortfarande inte hänt/hittat/stöt på något intressant. Det enda som har blivit helt rubbat måste vara mitt morgonrutin eftersom jag lyckades vakna klockan sju och inte alls vara hungrig. Det är superovanligt eftersom jag är en sådan där frukostmänniska älskar och sitta länge och äta en ordentlig frukost och hoppar då hellre över lunch än frukost. Det brukar var den måltiden jag lever på bara jag får äta fruksost kan jag hoppa över alla andra. Så att jag bara har lyckats trycka i mig ett halvt äpple är typ historia alla kan nu anteckna detta tycker jag och så gör vi en internationell dag av det. ELLER HUR?. Japp så intressant är det här jag skrev nyss alla kommer hoppa upp ur sina stolar och spricka till almanackan och anteckna "kärre åt inte frukost i dag OMG :O!" haha nej det är väll inte så troligt...

nej jag har typ en liten bloggsvacka allt jag skriver om känns ointressant för alla tidigare var bloggen endast till för mig och att jag ville skriva det är skönt och skriva vad som har hänt även om det har varit HELT obetydlig för alla.
Även om det har varit SUPERTRÅKIGT OCH SUPER ointressant så har det varit bra för MIG, MIG OCH ÅTER MIG. (Oja egotrippad ska man va XD.)
Så för och komma till saken och knyta i hop blogginlägget till något vettigt så känns det som jag bloggar för att någon annan ska ha något roligt och läsa ibland inte för att JAG SJÄLV behöver. Det som var grejen med bloggandet innan. Kanske är det för att alla bloggar jag läser alltid är så intressanta, roliga, har massa bra saker och åsikter, syr och/eller ritar massa snygga saker, eller är typ gelt galna och sjuka i huvudet och man ligger och asgarvar samtidigt som man tittar på alla video klipp.
Så jag ska försöka hittra tillbaka till när bloggandet hadde någon mening för mig och inte för alla andra /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0