hmm nu ska man sitta och hitta på något och skriva....

Japp känner mig patetisk har inte varit inne på datan på nästan en vecka för internatet har varit cp. Jag känner mig patetisk för att jag jag inte har något och skriva jag sitter här och tänker att nu ska jag vara duktiliduktig och skriva något intresisantelisant roligt och kul. Som alla saker jag köpt nya snygga kläder jag har köpt, vilket jag inte orkat göra. Alla glana bilder från en lika galen dag med galna vänner, en annan sak jag inte gjort. Någon super kreativ målning som jag har jobbat på, ingen av mina bilder jag gjorde i dag blev bra de harn inget livfullhet och rörelse om ni fattar de känns så platta. Istället har jag gått runt och städat mitt rum. Kravet för att jag skulle få rida i dag var att man såg mitt golv... hahaha HÅRT LIV JAG LEVER!!!
Åkte och red, har typ hittat en ny sköthäst i Vattholma. Hon är ganska gammal och ganska otränad. Red henne för fösta gången i dag och ska dit i morgon igen. Hon hade dålig balans men var pigg och framåt men ganska obalanserad och blev väldigt trött efter bara 35 minuter så började varva ner och det fick räcka med ett 40-45 minuters pass i skritt och trav. Detta är inte häller intressant för alla er om inte kan något om hästar så jag undrar varför jag skrev det men det är princip vad jag gjorde i dag.
MEN imorgon ska jag (efter och ha ridit igen) på någonting vet inte vad pappa har ordnat någon överraskning. Vet inte men det ska vara något hela familjen kan göra.
Nej nu ska jag sluta försöka klämma fram någonting roligt som inte alls är roligt bara för att jag känner att jag borde blogga. Det jag skriver är typ bara TRÅKIGT SNÄLLA TYP LÅT MIG HITTA EN SUPERROLIG TRÄDGÅRDSTOMTE eller liknande som jag kan visa upp i bloggen eller låt det dumpa ner någon sjuk ide som jag kan göra. Något rolig måste ju hända någongång.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0