Jag är hemma nu

Har varit i stallet i Vattholma och red ut. Det var jätte skönt var ute superlänge och bara tog det lugnt. Soligt varmt och knappt någon människa förutom jag och hästen i närheten. Vi skrittade runt och lyssnade på lite fåglar. Hon skulle bestämt vara rädd för en traktor och motorcykel men annars var det lugnt. Tydligen var jag även livsfarlig när jag skulle hämta henne från hagen med SOLGLASÖGON på mig. Jag blev genast mitt vanliga ofarliga jag utan dom. Både hon och jag njöt av och komma ut i solen och chilla. Så nu ska jag fortsätta på chilla spåret och ta det lugnt hela dagen för i morgon är det skola. SNÄLLA NÅGON FÖRSÖKER VERKLIGEN DÖDA MIG, SKOLA NU JAG HAR JU KNAPPT VARIT LEDIG. Men jag tror inte att någon kommer höra min önskan och göra mig ledig några dagar till. Så därför ska jag gå ut och njuta av det fina vädret.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0