KAN INTE KONCENTRERA MIG

Det går inte dampar loss. Försökte plugga jag  typ DOG efter första sidan, Försökte rita NEHE DET GÅR OCKSÅ ÅT HELVETE, försökte lägga mig och vila NEJ JAG NYNNAR BARA PÅ MASSA LÅTAR OCH ÄR HUR PIGG SOM HELST fast när jag FÖRSÖKER göra något är jag JÄTTE TRÖTT, Försökte äta något innan träningen lyckades få i mig lite pasta, försökte läsa på NO:n tills i morgon OM DET GICK BRA? NEJ SJÄLVKLART INTE DET GÅÅÅRR INTE OCH GÖRA NÅGOT VETTIGT.
Jag är trött, ont i huvudet, okoncentrerad, helt utan inspiration och orkar ingenting verkligen ingenting.
Jag ska åka och träna det brukar bli bättre då. Jag kommer bli ihjäl biten av alla dessa myggor på Bälinge dom driver mig VANSINNIG. Dom är stora och läskiga och kommer där med sitt ZZZuuuuRRRR, ZuRRRRR bara ljudet ger mig gåshud. Dom smyger sig på en och hur du en gör verkar dom förfölja dig. Dom surrar runt ditt huvud på genomgångar och samlingar. Jag kommer dö. Det kommer inte finnas någonting kvar av mig för dom verkar ÄLSKA MIG mer en andra och jag som får sådana HELVETES stora myggbet. Förutom det kliar dom så jag blir vansinnig. Jag hoppas jag slipper ta en tablett i morgon *HOPPAS,HOPPAS*. Ni vet sådana där allergi dämpande piller dom gör at mina myggbet inte blir som cm 5 cm i diameter och kliar något obeskrivligt jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur mycket de kliar.
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0