"Kan man underteckna ett kvitto med en strekgubbe av sig själv om man är under 18?"

Jag och Min kompis Andrea kan vara riktigt smarta ibland. Varför så vi underteckna ett kvitto om vi inte ens är 18 underskriften gäller inte då. Så Andrea ritade en steckgubbe av sig själv i stället tror personalen blev lite frustrerade men vad då då? Det måste väll gå lika bra. En underskrift av em minderårig på den streckade raden betyder lika mycket som en streckgubbe :). VI ÄR SMARTA SÅ VI SKRIVER INTE UNDER KVITTON LÄNGRE UTAN RITAR EN BILD PÅ OSS SJÄLVA !
Fjollade runt på stan och köpte en randig och blommig klänning från rut mfl.(s) och ett par gråa bikerjeans i (strl. 36) Gina. Super sköna båda två :).
Letade efter en jacka men det går inte så bra hittade en bege från vila men är tveksam ser sjukt mycket smalare ut i den men vet inte i alla fal. Alla snygga skinnjackor verkar vara gjorda för feta dvärgar och det stör mig. Sitter dom i midjan är dom typ 1 dm för korta i armarna. Nej, mitt jack letande går inte bra helt enkelt snart ger jag upp och går med min skabbiga jacka hela våren  AHHHH vil inte !!!!!.

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahah min streck gubbe äger XD

2010-04-24 @ 00:48:53
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0