Kärre ritar

Ibland går det inte och få snygga bilder i bland går det bättre. Jag tappade helt intresset för och rita i sjuan-åttan och började inte ta upp det för ens  i nian. Det blir faktiskt bara bättre och bättre även om jag fortfarande inte känner att allt sitter. Men försöker få till och försöker med några bilder i veckan som jag gör klart. Hälften är riktigt hemska men ibland känns det som man faktiskt går framåt, som i dag.
Stor version men då får inte hela plats
Och där har ni en mindre bild så man ser topparna på håret

Så illa blev den inte är ganska nöjd men känner att jag har mycket kvar innan det blir supersnyggt.
Ska till stan med andrea i morgon. Saknat henne som fan. Ush det var alldeles för länge sedan :(
Skriv gärna om vad ni tyckte om bilden så jag får lite tips på vad man kan fixa till :)?
/k

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag hade saknat dig med! och din bild e fett fin<3

2010-04-07 @ 18:37:16
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Andrea

jag hade saknat dig med! och din bild e fett fin<3

2010-04-07 @ 18:43:20
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0