KLIAR,KLIAR OCH DET KLIAR

AHHH håller på och få damp det kliar som helvete i ansikte över typ käkbenet. AHH HÅLLER PÅ OCH BLI VANSINNIG. KLIA,KLIA OCH ÅTER KLIA. Det är typ som när jag får myggbet. AHH är dock allergisk mot myggbet och har både salva och piller på sommaren för att hålla det i styr och hindra mig från och bli vansinnig. JAg funderar seriöst på och gå upp och ta ett av dessa piller. Men borde nog rådfråga mamma först AHHH BLIR GALEN KLIA,KLIA,KLIAAAAAAAA!!!. Har ingen aning om vad det är och det syns inte speciellt tydligt men det är som små bett där som små bucklor och de gör mig galen, jag menar det INSANE jag kan inte tänka på något annat *KLIA...KLIA...KLIA...*
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0