Lollo och KÄRRE GOES CRAZY

Var på stan i går med Lollo som vi insåg var stängt så vi åkte till Gränby där vi inte hittade något snyggt så efter och ha letat igenom hela Gränby efter kläder åkte vi hemm til mig haha. Lollo sov sen över och målade mina naglar RANDIGA YES. Men ni får se bilder säger ibland mer en ord.
lollo tycker jag tar FÖR lång tid på mig
Det här kallar jag våldtäkt *LÄSKIGT*

Idag var det bara och åka till stallet, här i Vattholma. Nu kommer det bli 2 stall och hålla reda på. Nu kan jag inte bara skriva att jag drog till stallet utan måste förklara vilket också. Haha men i alla fall Hästen, som kallas Yellow gick jättefint. Ridbanan har blivit så fin att det faktiskt går och göra det mästa på utan och halka runt i slikslask,vatten, lera och is.
Sen när jag kom hem nördade jag ner mig mer i the vampire daries. JAPP ÄR SÅ J*LA SUPER HELVETES BEROENDE. Så nu var det konstaterat. Hahaha. JAP OCH PAUL WEASLY (STEFAN SALVATORE) ÄR  HET, HETARE OCH HETAST UCH... han borde vara olaglig.
"Why should you watch The Vampire Diaries? Maybe because Paul Wesley is one of its stars."
JAPP JAG HÅLLER MED
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0