Min kamera är död men i alla fal

Fick sluta skolan tidigt eftersom jag skulle till läkaren. Det gick bra. Hon var lite orolig eftersom jag gått ner 4 kilo på 3 veckor. Men hon sa att det inte gör något det är helt normalt att man går ner lite när man börjar med mina nya tabletter. Det är tydligen en "oönskad" effekt av dem. Men så länge det inte fortsätter är hon glad. Jag kommer inte bry mig äter när jag vill och när jag är hungrig. "Nej nu säger dom att jag har gått ner för mycket så jag behöver äta mer..." ELLER INTE!!!!
Efter drog jag runt på stan. Hittade massa kläder men nej kunde inte ta en enda bild det är någonting som är fel med min kamera. Den vill inte starta :''(
INFÖRSKAFFAT:
JEANS VÄST. Men hittade ingen bild på internet heller
FANNS INTE I RÄTT STORLEK :( :
MYCKET SNYGGARE IRL ( gillade den i affären men nu ser den konstigt ut :( )
FÖRSÖKA TIGGA SIG TILL :
trycket är så himla coolt. Den är lite lång för min smak one size och super oversize. Trycket är typ som målat i oljefärger. Tar definitivt sailor mode till nya höjder XD. Nu kommer nackdelen kostar 499 kr för en tröja med tryck :'(... Därför hamnade den på tigga listan.
HUR TÄNKTE MAN HÄR ? :
Inte så konstigt med den en vanlig  kjol som såg snygg ut på skyltdockan, men när JAG får på mig storlek 32 och jag brukar ha 36/34. Satt perfekt i 32. Den var så otroligt stor i 36 så gick iväg för och prova 34. När 34 är för stor i midjan blir jag ARG. Jag går för och hänga tillbaka den men då ser jag 32 och skrattar för mig själv och går iväg och provar 32.
När den sitter perfekt bli jag förvånad och sur. VEM TÄNKTE HÄR EN ELEFANT EN APA KLIPTE UT BITARNA OCH NÅGON ANALFABET OCH BLIND SYDDE IHOP DEN. Elefanten tänkte inte alls, Apan klippte för stort och den blinda analfabeten kunde inte läsa och sydde i hop bitar för 36 och sydde på lappar för 2 storlekar mindre.
Nästa teori är att det är en typ gravid kjol eller för tjocka människor. men TYDLIGEN INTE :O *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0