Nu är det mesta klart

Så har fixat det mesta på bloggen nu. Vissa länkar fungerar inte av någon OBESKRIVLIG anledning som gör mig GALEN. Ska kolla över det senare eftersom jag är alldeles för sur på dom nu. Jag kan inte koncentrera mig på och hitta felet i kodmallen / stilmallen nu. Ok om det inte går mer så SKRIKER JAG: PAPPPA HJÄLP MIG DET GÅR INTE!!!!!!!!! Så har han löst problemet på några sekunder, det stör mig därför vill jag försöka själv och ofta är det något barnsligt som att jag har glömt ett / där eller ett " här.
En länk som dock fungerar är veckans blogg. Ush vad skulle jag göra utan denna inspirations källa och alla dessa förklaringar på hur man ska göra. Läs själva eller bara beundra alla bilderna.
Nu ska jag cykla i väg till stallet och förbränna lite av gårdagens godis HAHA.
Jag har tack vare veckans blogg stått ut med och göra om och om en bild och den börjar bli bra FAKTISKT SKA bli klar med den i dag så skannar jag in den och visar er HAHA.
Vad tycker ni föresten om den nya designen?

Kommentarer
Postat av: Andrea

skit snygg (;

2010-04-25 @ 16:15:55
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Runekarine

Informative website! Thanks!

2011-01-28 @ 11:17:24
URL: http://runekarine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0