Nu är jag duktig och skriver :)

Så tänkte att jag skulle blogga lite innan jag skulle börja städa vilket försåts resulterade i att jag gör så mycket annat en och bara blogga. jag sitter här och kollar på massa bilder i som är tagna sedan långt tillbaka i tiden.
Som den här tlx :
2 agusti 2007
HAHA GUD HONM ÄR SÅÅÅ MIN LILLASYSTER *KAXIGT*
Min den här sommaren var så besatt av att fotta alla blommor. Det var så sjukt mycket blommor då överallt.
23 juli 2007
Lika besatt var jag nästan av att fotta med min lilla digitalkamera i svart vitt.
detta var också i augusti. 2007
Det är ett stort solrosfält utanför där jag bor. Jag älskade och åka och fotta dom där blommorna. Minns inte när den här togs kanske i 7-8 :an.
Det är as roligt och titta igenom massa bilder från jätte länge sedan. Hur allt har förändrats
DETTA ÄR BILDER FRÅN FÖRSTA DAGEN MED DEN NYA KAMERAN
Aaa gud vad jag älskade den. Då hade jag bara haft den i några timmar. Hade väntat på den i nästan 2 veckor eftersom det var den beställningsvara.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0