På stan med Andrea och Mickis

WHOHO, YES FÖR VI ÄR BÄST.
andrea och mickis
Har saknat mina brudar som fan. Ush inget är bättre en och vara på stan med er det var verkligen vad jag behövde mina babes och jag på stan. Hälften an tiden spenderades och prata seriösa grejer på storken (ett cafe) och resten var galen shopping över hela stan. En sådan blandning var verkligen vad jag behövde man kan verkligen prata med dom om allt, från alla sjuka piller jag och Andrea äter och kostliga effekter av dom till hur illa vi tycker om unga mammor. För alla er som känner mig är det typ något jag inte förstår mig på och tycker ganska illa om. Ingen som är barn är mogen och ta hand om ett barn man förstör bara BARNETS OCH SITT EGET LIV. Alltså när man typ är 18-20 kan jag väll tycka att det är okej. Men det är fortfarande något jag inte skulle vilja att mina kompisar blev SÅ UNGA MAMMOR. Jag tycker att man ska ha en stadig lön, bra bostad och inte att man skaffar dom med typ någon random utan ETT BARN BEHÖVER JU FÖR F*N TVÅ BRA FÖRÄLDRAR. Det är inte okej mot barnet annars. Nej jag skulle nog om det hände med min kompis försöka få henne och göra abort. Jag är väll ganska öppen med att jag tycker det är och förstöra sitt liv och kommer inte vara den som stöttar om de vill behålla det. Missförstå mig inte jag GILLAR barn. Jag tycker om dom och leka med dom och så vidare, men det är stor skillnad mot och vid 15,16,17 och skaffa ett eget. Det är faktiskt bara egotrippat mot barnet.
Nej nu till et helt annat samtalsämne och det är den här armbandet:
VAD ÄR DETTA FÖR SKIT JESUS PÅ ARMBAND HAHAHA. VILKEN DISS USH... OM MAN VILL GÅ OCH SKRATTA ÅT DET SÅ FINS DET PÅ LINDEX HAHAHA

Så vad köpte jag nu då på stan:
linne från moki

svart vita solglasögon Wayfarer model från bik bok

En skön grå tröja från gina

OKEJ NU MINA DAMER OCH HERRAR DAGENS OUTFIT:


Tröjan kommer från gina tricot och jeansen från Lindex halsbandet är en kedja som satt på en tröja som jag inte längre gillar.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0