Reload

Idag var det volleyboll turnering/ friluftsdag. Först gick det asbra för vårt lag. Vann alla matcher. Sen blev det lunch och efter det kvartsfinal. Ettan (vi) mötte de sista i andra gruppen. Så självklart skulle vi ha vunnit men så blev det inte. Från början gick det fel, fel och åter fel. Vi började slarva tappa bollar skylla på varandra. Det slutade med knapp förlust.
Sen gick vi till b slutspel. där vi fortfarande var sura på varandra. Så förlust där med. Vi skärpte oss i sista matchen men slutade på 7 av 8. Hur gick vi från 1 till 8 ?. Ja det gjorde mig sur. Tävlingsmänniska som jag är. Skyndade hem skyndade till stallet. Var fortfarande småsur.
Men efter några timmar stallet försvinner alt det där småsura. Efter 1 timme ridandes i rolen runt i Vattholma. Så kan man inte vara sur. Solen sken och jag menar det fåglarna kvittrade. Hästen var framåt och pigg. Massa överskottsenergi så allt från gröna soptunnor till fåglarna eller just den stolpen var helt livsfarliga. Men hon var mest fjollig det försvann efter ett tag och både hon och jag njöt av solen :)
valborg i morgon så kommer nog inte blogga då om ni fattar...
Hon är lite svår och få på bild ska nog muta med godis nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0