Sommarplåga

Nej det är inte myggorna den här gången. Men eftersom jag nämde myggorna tränkte jag också nämna att ävewn dom har plågat mig i 3 dagar nu det SUGER!!! Nog om myggor.
:)
DETTA KOMMER BLI MIN TEOR OM SOMMARENS NÄST VÄRSTA SOMMARPLÅGA (INGENTING SLÅR MYGGOR).
Rix (fuk*ng) fm kommer spela sönder den typ alltså spela den var 5 min, p3 kanske kommer vara något mer befriad ifrån den men fortfarande, texten är alldeles för lät och lära sig. FÖR lätt okej tralalla *hey sloul sister .... tralala*
Det låter lite som Jason (fuk*ng JAGärSÅhelvetesJÄVLAtröttPåI'mYours) Mraz med ukulele. Jag GILLADE Jason Mraz, JAG GILLADE I'm yours och jag GILLAR trains soul sister. Frågan är bara om jag kommer göra samma sak i slutet på sommaren.
VARFÖR FÖRSTÖR NI BRA LÅTAR?? TÄNKER NU SÄRSKILT PÅ EN VISS FM SOM VI TIDIGARE NÄMNT SOM INTE KAN SPELA VANLIGA VERSIONER AV LÅTAR. Nej UTAN MIXAR SÖNDER BRA LÅTAR ex. Owl city fireflyes eller Mando Diao gloria eller varför inte Donkeyboy Ambitions.
DOM LÅTER INTE SÅ I VANLIGA VALL DET NI HÖR PÅ NÄMN RADIO KANAL ÄR SÖNDERMIXAT SKIT. Att dom sedan kallar låtar som är minst 3-6 månader gamla NY OCH FRÄCH MUSIK gör att man vill DAMPA loss snälla (*vädjar*) BYT slogan för P3 är år före. Sluta misshandla låtar som var bra från början okej så kanske ni får lite mer lyssnare också eftersom alla vet att p3 var FÖRE OCH UTAN reklam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0