Sur på min nya skanner :(

Den vill inte se alla fina små linjer jag har suttit och dragit AH SER CP UT NÄR MAN SKANNAT IN DEN DÅ
SE SJÄLVA
BLÄ SER HELT CP UT :(
eller denna
Den blev lite bättre men fortfarande ser den cp ut den har inte samma POWER som originalet eller blick.
Vi fick sluta supertidigt i dag eftersom våran matte/ spanska lärare är i Barcelona. Super bra för oss att hon är borta hela veckan det enda vi behöver göra är två häften :).
Ska i väg och rida i dag som vanligt hopas det går bra. Första dressyren för säsongen utomhus så det blir kul. Tror dock att det kommer gå ungefär som vanligt. Förutom att Gibson har fått en "ny" sadel som driver mig till VANSINNE så sjukt obekväm att jag vill dö. Ger inget stöd alls och har värsta knölen där jag vill ha mina sittben. Ja så ska kolla om det finns någon annan han kan ha i dressyren i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0