Ge MIG KONTROLLEN TILLBAKA (kontollbehov)

Först var jag jätteglad att jag började 12.00 så jag kunde få lite sovmorgon, men nu känner jag att jag bara vill iväg. Jag har gjort alt som jag ska göra. Nu är det bara det att jag har masa tid över. Jag vill inte gå runt och vara orolig, det är jag inte van med.
Brukar sällan bli så här, vill liksom bara kasta mig ut i det jag tycker känns läskigt inte vänta. Jag vill hellre utsätta mig för det på en gång och sedan är det över. Jag är mer en sådan människa. Jag gillar inte och vänta, gillar när saker händer nu eller så ser jag till att dom händer NÄR jag vill.
Tyvärr har jag ingen kontroll över när vi börjar så jag har inget val en och försöka lugna ned mig koppla bort det. Jag är med NERVÖS, det händer sällan. Jag är mer STRESSAD. Jag blir stressad över att det är så mycket tid kvar, jag blir stressad över att jag inte har kontroll.
Jag har KONTROLLBEHOV. Jag har inte koll på var jag ska vara, stressad över att jag inte hittar dit. Jag har ingen kontroll över allt det nya. JAG VILL HA KONTROLL. Jag vill veta med vilka jag ska gå, var jag ska vara hur jag ska hitta och vad som händer. Jag känner att jag inte har någon kontroll ALLS.
Det är som om jag är ett x2000 och i vanliga fall sköter jag det UTMÄRKT och det går fort men med KONTROLL. En utmärkt lokförare men nu är det någon som tagit över tåget och inte kör det som jag vill. JAG VILL HA KONTROLLEN TILLBAKA.
Jag kan vara slarvig och glömsk och verka ganska utan koll. Men på vissa saker vill jag vara säker, att inte kunna vara säker gör mig OSÄKER vilket nästan aldrig händer.
Mitt ,liv går för fort för att jag ska ha tid och vara osäker. Jag kör på i 190km/h och trivs med det. Så dom få gånger jag blir osäker är det så mycket värre eftersom jag så sällan behöver tampas med min osäkerhet. Jag gillar det inte när jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0