LACKADE LOSS PÅ KYCKLING

Sitter barvakt åt min syster idag. Mamma hade köpt grillad kyckling och äta. Så försöker dela upp den i bitar med en hand eftersom jag pratar i telefon samtidigt. Så när jag försöker balansera den på den mindre bänken i köket framför mikron så tappar jag hela kyckligen i golvet. Det blev för mycket. Stakars Rosie eftersom jag pratade med henne i telefonen hon fick höra när jag lackade loss över allt och alla. FRAMFÖRALLT DEN J-VLA KYCKLINGEN. Nu löste sig allting, men ett tag blev det för mycket för mig. Ville riva hela huset, men hejdade mig.
Så känner verkligen att jag behöver åka och träna i kväll. Efter 3 dagar med fest så blir det skönt med något annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0