Onsdag med lollo

Haha, ibland är hon helt underbar. När vi gick på stan i onsdags så släppte hon ut det ena underbara citatet efter det andra.
  • Om italienare: "raka, raka, pizza, pizza, pasta, RASTA"
  • Helt spontant: "kolla den ringklocka" springer fram till HELT okänd cykel och börjar ringa på den "den är så söt ser ut som en groda"
  • När någon går förbi: "sluta du gör mig generad" Med en helt konstigt röst så att alla stirrade.
  • Om dumma saker hon gjort: Efter och ha sprungit fram till en flaska och sparkat på den UTAN och kolla om det var någonting kvar i den och eftersom det var det hade det stänkt över hennes ben. "men jag ville bara se den flyga"
  • Om killar: "ja men han har det viktigaste, snygg, snäll och longbord" jag vet inte men kan hitta viktigare saker en longbord. Sen tror jag att hon skämtade. Men man vet aldrig säkert med den här bruden.
(bilden tagen när vi var på väg till hennes sommarställe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0