upptagen

Han inte uppdatera när jag kom hem från skolan. Började 10.00 och hade en lektion efter det SLUTADE VI. Helt underbart skönt. Så eftersom jag inte pallade sitta hemma hur länge som helst och göra ingenting. Följde jag med Sofia och Viktoria till stan.
lunch/middag på cupido
Det är något cp fel på mitt bankkort och det vill inte fungera. Men hade lite kontanter så det gick ok i alla fall.
Sen är jag kom hem var jag tvungen och städa, mamma tänker inte skjutsa mig till träningarna i fortsättningen annars.
Så har varit tvungen och rensa alla garderoberna. Fick inte plats med kläderna Jag har FÖR mycket kläder.
Det jag tänkte ha på mig till skolfotograferingen kändes, inte som JAG och lite för UPPKLÄTT. Så har letat efter något annat. Så har varit lite upptagen. Nu ska jag måla naglar och vänta på att mitt hår ska torka, sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Martin M

Sv; Haha ja det var/är riktigt nice! :D

2010-08-25 @ 22:45:11
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0