utgång, ingång, bakgång

Gårdagen var riktigt lyckad tror aldrig jag träffat så många nya människor jag inte kände på en kväll. Att jag knappt minns vad alla hette det spelar ingen roll. Men det var sjukt kul i alla fall.
Sov hos Hillevi eftersom det typ aldrig går bussar hem till mig. Vaknade 7.50 av att det telefonen ringde. Blääää så då var jag vaken. Jag kan inte somna om när jag har vaknat. Fan vad det kändes tungt då, var så trÖÖTT. Är fortfarande gymt trött. Åkte hem med 11 bussen och nu ligger jag här i solen. Känns verkligen som jag behöver sova
andrea i stadsparken på en sköldpadda vars huvud typ ser ut som en K*k bakifrån.
jag är en DUKTIG FOTOGRAF
någon hade kastat en flaska i väggen vid humc och så hade den FASNAT i väggen, helt sjukt
Resten av bilderna känns inte okej och visa. dels för att jag inte vet om dom vill att jag lägger upp bilderna eller så känner jag dom inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0