En "get to know me"

Du heter: Kerstin Sara Falk
Smeknamn: kärre

Låtar som när du är ledsen sörjer till: Får jag säga ett band i stället. The fray. Lyckades i alla fal välja 3 LÅTAR.
The fray- Happiness
Happiness is just outside my window 
Would it crash blowing 80-miles an hour? 
Or is happiness a little more like knocking 
On your door, and you just let it in? 

Happiness feels a lot like sorrow 
Let it be, you can't make it come or go 
But you are gone- not for good but for now 
Gone for now feels a lot like gone for good 

Happiness is a firecracker sitting on my headboard 
Happiness was never mine to hold 
Careful child, light the fuse and get away 
‘Cause happiness throws a shower of sparks 

Happiness damn near destroys you 
Breaks your faith to pieces on the floor 
So you tell yourself, that's enough for now 
Happiness has a violent roar 

Happiness is like the old man told me 
Look for it, but you'll never find it all 
Let it go, live your life and leave it 
Then one day, wake up and she'll be home 
Home, home, home

The fray- Never say never
"Some things we don't talk about
better do without
just hold a smile
we're falling in and out of love
the same damn problem

together all the while
you can never say never
why we don't know when
time and time again"
The fray- ungodly hour
"Don't talk, don't say a thing
Cause your eyes they tell me more than your words
Don't go, don't leave me now 
Cause they say the best way out is through"


Beroende av: träna, annars blir jag galen. Överskottsenergi.

Vad tror folk om dig? att jag alltid är social och alltid pratar med allt och alla

Stämmer det? Oftast, men det händer att jag inte känner mig social eller inte ha lust och då stannar jag hemma.

Vad får du oftast komplimanger för? Kläder

Hur imponerar man på dig? Genom och vara självsäker och våga vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Ja :S hahaha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ringa?"

Var bor du? Uppsala

Trivs du där? Ja, just nu alla fall.

Hur svarar du i mobilen? "hallå"

Vem ringde du senast? Jeanette

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Konfidentiellt 
Antal timmar sömn i natt: för lite känns det som, 6h

Sov du ensam: ja

Brukar du komma i tid: ja

Hur känner du dig nu: Sliten, glad och trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag tycker fötter är ÄCKLIGT.

Vad saknar du: Att jag tvättade min ipod. MIN IPOD R.I.P

Hade du en bra kväll igår: Ja, den var riktigt kul.

Favorit dryck på morgonen: dryck ?, dricker inte äter yhgurt med flingor. Men om jag dricker något är det vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Beroende på vilken dag det är

Är du blyg? Nej, nej, nej och åter NEJ
Sysslar du med någon idrott: ja, okej jag blir galen om jag inte får träna. Men framförallt ridning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hm, inte vet jag. Tror inte på den nu, men vad vet jag. Kanske inte är rätt människa och fråga.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det lär inte hända, men OM skulle jag utnyttja det till max

Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är inte mig och gå runt och vara missnöjd hela tiden.

Är du bortskämd: Enligt andra, jag tycker inte att jag är jätte bortskämd men kanske lite.
Vad gör du i morgon: Sova är så sliten.

Vad är det värsta du vet? Personer som går runt och är missnöjda hela tiden.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har bästa dom bästa vänner. Jag tror det, jag tror inte man vet innan det sätts på prov på rikligt och det har inte hänt.

Vad är det finaste du fått? Har skulle jag vilja skriva något OTROLIGT meningsfullt men kommer inte på något. Får så mycket. 
En speciell dag du minns: När vi fick katten jag har nu, jag var 5 år gammal.

Du samlar på: Samlar inte på något men älskar och köpa grejer oftast kläder. Det är så kul när du hittat en underbar sak och drar kortet och går hem med det i en kasse.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jeanette
När grät du senast: Såg på filmen remember me.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag tror att jag BORDE göra något bra för pengarna typ, ge till rädda barnen. Men skulle nog köpa saker för dom. Spara till studier. Skulle vara skönt att när jag är 18 ha pengar att köpa en fin lägenhet för :)

Vill du gifta dig: inte nu!!!
Vill du ha barn: Någon gång i ramtiden, kanske. Sätter jobb, pengar och utbildning före barn.

Är du musikalisk? Jag gillar musik, men saknar taktkänsla och sångröst. Så nej till musikalisk.

Vad dricker du helst när du är törstig: VATTEN/juice

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Har slutat men ja det har jag gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0