Futurum är ett tempus som beskriver en händelse i framtiden

Hur skulle jag klara av och sammanfatta 2010 på ett inlägg? Frågan har jag ställt mig många gånger under dagen. Jag har velat sätta punk och lägga upp 2010 i ett inlägg innan 2011 tar över. En lista? Bildbomb? Text? Nej inget av dom fungerar (för mig). Att beskriva 365 dagar i ett inlägg, hur gör man det? Hur får man det bra utan och ta bort för mycket som varigt viktigt. Varje dag är viktig.
Så jag har gett upp. Rivit ned alla idéer på vad man skulle kunna göra. I vilket fall som helst, 2010 jag kommer kanske sakna dig imorgon. Men tror inte 2011 kommer göra mig besviken. Nej, att titta tillbaka känns fel. Det har jag aldrig varit bra på. Både på gott och på ont. Så jag lämnar alla ideer, tankar och planer på att förklara 2010.
Jag ser mycket hellre fram emot 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0