glädje

Fan va livet leker! JULLOV!!! ALLA julklappar CHECK!!! GRYMA VÄNNER!!! GRYM KLASS!!! På topp, fan va jag är på bra humör.
Varit på stan ätit lunch med klassen, kina buffe. Känner mig något mätt fortfarande, trycka i sig för mycket är inte bra.
Efter hjälpte jag några från klassen att köpa julklappar var så OTROLIGT bra och gav mycket SERIÖSA TIPS på vad man kunde köpa. Nämnde jag precis mig själv och ordet seriös i samma mening? Oj då hahaha. Självklart var mina tips inte så uppskattade alltid, suck. Men vad då? Rosa handväskor och tofflor till en kille 18 år gammal. Ser inte problemet? Helt utmärkta presenter.
Är det en mössa?
Ne, det är en väska!

(seriösa jag driver lite, såg att det var en väska men fungerar nog som mössa till en jätte eller något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0