Green

Slarvigt, men eftersom jag lade ner så lite arbete på den är jag nöjd. Ritade dem mest för och testa mina nya promarkers. Typ älskar skalan med gröna färger jag önskade mig.
Något missnöjd med hudfärgen jag tog till denna bild. Tänkte ta en annan men råkade bli Almond istället för Ivory. Sådant är livet även om det stör mig lite. Brukar ta timmar och åter timmar och göra en BRA bild och med tanke på att den här MAX tog en (timme) så känns dem helt ok. Slarvade lite vid händerna ser jag nu. Har blivit lite gå/blå missfärgade. Bilden är egentligen väldigt liten ca. 10x10 cm kanske. Så ser först detaljerna nu när jag förstörde den i datorn

Kommentarer
Postat av: Andrea

inte alls slarvig! jätte fin!

2010-12-27 @ 16:13:14
URL: http://andreaivis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0