oviktigt i-landsproblem jag behöver hjälp med!

Behöver hjälp. Jag har tröttnat på min parfym. Tänkte köpa en ny eller önska en i julkapp. Men vilken ska man välja?Finns en djungel där ute med alla som luktar gott.
Har försökt leta men ger upp eftersom jag inte kan bestämma mig för någon. Så kan ni minska valmöjligheterna lite? Jag klarar inte av och välja bland så många. Har du någon favorit? Eller någon du har hört luktar gott? Hjälp mig lite SNÄLLA!!! Skriv en liten kommentar och rädda mig från detta beslutsproblem.

Kommentarer
Postat av: Sofie Petterssons

Jag har en lista på några bra parfymer som sägs lukta gott och som inte är så dyra :)



Mandarine Jasmine, Washed cotton, Britney Spears Radiance, Aquolina Pink sugar roll on shimmering perfume, Kate Moss Vintage, Replay for her!, Jessica Simpson Fancy love, Paris Hilton Heiress.

2010-12-09 @ 16:59:18
URL: http://sofiepetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0