from every different angle

Några bilder jag tog i går på en viss b-rud, snäll nog att ge dig en länk. Failade totalt, ush inte bra taget alltså. Får försöka välja vilka som är mest värda att dra igenom photoshop. Men jag var trött och oinspirerad. Skit samma nu är det som det är och med lite photoshop på dom här blir dom nog bra (dom ni ser är helt oredigerade). Själva miljön med speglarna gillas STARKT i alla fal.
Sista dagen i skolan IDAG. Hur skönt ska det inte bl? TRE DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!! Ska sätta på mig kläder och sminka mig så kan ni få se min nya tröja. Sen efter avslutningen ska jag ut med klassen och äta. Kameran är med bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0