saknar

Börjar sakna stallet och hästarna nu. Jag får noll lust att göra någonting fast jag är överspeedad och vill göra något. Det är väldigt svårt och förklara men känner att jag vill göra något fast alltig känns tråkigt och göra. Så blir jag när jag är borta från stallet under några veckor, delvis för att jag inte tränar och får alldeles för mycket energi men tycker också att det är skönt och bara vara där. Det enda lösningen på det är och åka upp till stallet någon dag. Därför funderar jag på att kanske åka och hälsa på dom små pollarna snart. Men det tar så lång tid och ta sig dit om inte mina föräldrar ställer upp och skjutsa. Tar 20 min med bil men med buss måste jag först in till stan 25-30 minuter och sedan ut dit 20min. Bussarna går inte så ofta heller. OGILLAR!
Gibbe som som vanligt är så otroligt glad (ironi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0