seg

Inget har hänt på hela dagen och vet ni hur skönt det är? Jag har inte gjort någonting och jag känner mig utvilad för första gången på jag vet inte hur länge.
Fast imorgon lär jag bli lika DÖD som vanligt. PLUGG, PLUGG och PLUGG kommer snabbt döda mig igen. Nej det kommer inte bli att åka till stan och köpa något (nytt) att ha på sig på avslutningen. Nej det kommer jag INTE hinna med, VÄRDELÖST jag som VILL SHOPPA!! (Vilken nyhet!?) Skit samma, nu kommer jag behöva göra det på måndag eftersom avslutningen är på tisdag. Vi slutar 16.15 på måndagar jag VILL INTE. Vill sluta typ efter lunch så jag hinner med att shoppa MYCKET.
Nej nu ska jag slappa mer vilket jag inte borde, men det struntar jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0