there is no winter breeze that make your heart freeze

Får värsta julstämningen ibland. Förra året köpte jag tomtar en vit julgran för och matcha mitt rum med. En lika matchande jul stjärna i svart och massa annat. I år tänker jag skämma bort mig själv. Köpte praliner 14 stycken för 110 kr. Jag stoppade in alla i min present kalender som jag fick för ett antal år sedan. Sliten är den och några dörrar hänger snett men i mina ögon är den perfekt.
Varför köpte jag bara 14 och inte 24? Jo praliner håller bara i två veckor och så får jag uppdatera med mer senare.
Kände mig duktig, att skämma bort mig själv i denna kyla med godis för 110 kr är helt vad jag tyckte jag att jag var värd. Så nu räknar jag ned dagarna tills det är acceptabelt och börja ta fram granen.
Har också börjat planera genomtänkta julklapps köp till familjen och underbara vänner. Frågan är bra vad jag själv ska önska mig. Har verkligen ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0