6 eller 16?

För er som inte läste det förra inlägget. Jag är en hyperaktiv sexåring på julafton. Jag hat-älskar överraskningar och presenter. Jag älskar att inte veta men att ändå få saker, samtidigt som jag hatar att jag inte vet om jag får det jag vill ha.
Detta leder till att julafton blir OLIDLIG. Som att det inte är nog. Jag är inte den som tar det LUGNT och klarar av och göra INGENTING och bara VÄNTA. Tre ord jag hatar. Otålig? NEHE, det menar ni inte! Alla som känner mig hyfsat har nog sett dessa egenskaper hos mig. Jag hatar och stressa men hatar lika mycket och vänta.
Men nu till saken, eftrersom mia föräldar känner mig väl så har jag varje år fått någonting och pyssa med på morgonen i ett paket.
När jag var mindre var det saker som skidor och pulkor som jag kunde leka bort tiden med. Men principen är att ge mig något som kan hålla mig sysselsatt en eftermiddag.
I år fick jag ett sett med pysselsaker. Så har suttit och känt mig som när man var på dagis. Lukten av hobbyfärg och limm brings back memorys. Efter ett tag fick jag fram 5 små söta tomtar i olika storlekar. nu står dom i mitt förnser och  Kalle anka har börjat. Så sexåringen i mig måste ner och titta, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0