vad är det här?

Min lillasyster frågar så fort jag kommer hen igen från: "VAD HAR DU KÖPT!?" Jag börjar rota i kassarna och tar fram en halsuk från weekday. Min syster gillar den , men sen gillar hon i princip allt jag köper eftersom jag gillar det. Men när jag drar på mig det och pappa ser den:
"Vad är det där? Har aldrig sett något liknade!"
"en halsduk"
"hmpf, ser ut som en tröja men halsduk och jag vet inte vad."
Nu till pappas försvar, inte att han klagar på hur jag ser ut och klär mig. På sin höjd kan jag få kommentaren "det är kalt ute". Vilket betyder att skyll dig själv om du fryser, men varnar dig. Nej han undrade nog mest vad det vad jag hade köpt.
Men det var precis av den anledningen jag köpte den. Hade inte sett något liknade någon annan stans. Som en halsduk med armar. Väldigt skön är den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0