Avatar

Jag är grymt sen med och se den här filmen så när pappa och bror ville se den var jag inte sen och hänga på. Den var jätte bra. Det var kanske lite väl tydliga stereotyper som den tuffa hårda armekillen med ärr och som var tuff och vågade vara utan mask i pandora. Det enda som fattades var att han rökte cigarr HAHA. Sen var det den goda "indiantjejen" som lyssnade på naturen och var klanledarens pappa hittade hittade killen från dom som ville förstöra för dom men blev tillslut kär i honom dom besegrar ondskan och dom kunde vara tillsammans tillslut... Känns lite pocahontas i nutida version. Armen är nybyggarna som vill fördriva invånarna så dom kan få pengar. DEN HÄR STORYN HAR VI SETT MILJONTALS GÅNGER I ANDRA FILMER. Det enda som var skillnaden är att han bytte kropp till en av dom. Det fanns dock MÅNGA +. Animeringen var orolig. Det var snyggt gjort och det var helt klart en av dom bättre filmerna som jag har sätt på ett tag. En sak till som jag inte fattar, hur kan människan och avataren hålla en förbindelse mellan varandra om inte ens den bästa arme tekniken kunde se när dom kom in i det där området (vad det nu hette)?

Igår var jag hos en kompis Elin super kul var det. Hon hade fyllt år så det var väll typ "tjej middag". Vi satt vid ett bord och snackade nästan hela kvällen. Låter tråkigt jag vet men det var veklingen kul.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0