En glömsk Kärre som vill att det ska vara så varmt så jag kan ha på mig leopardshorts

Hittade värdens kap i går, ett par leopardshorts hur snygga som helst. Håller på och laddar upp en sommargarderob  tänker mig dessa till röda Converse. *DDDRRÖÖÖMMMERRR* Sen att jag får hålla detta som en dröm eftersom det BARA är 4- grader inte 20- grader som igår.
Nu till den glömska delen. Jag ville att lollo skulle shoppa med mig i går och ringde henne i söndags och frågade om vi kunde shoppa på måndag. Hon svarar "nej jag ska till EGYPTEN". HUR KUNDE JAG HA GLÖMT DET. Bara Kärre klarar och glömma något sådant.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Ska och träna sedan det kommer nog gå bättre än igår haha. 20- grader var för kalt för och tärna och jag red några varv i skritt och trav på ridbanan med Gibbson. Snön gjorde att gibbe var tvungen och lyfta på fötterna ordentligt. Jätte bra för honom. Sen gick han bra för typ 2 minuter och då tog jag möjligheten och få sluta och gå inn igen och stoppa fötterna mot elementet så man får tillbaka känseln i tårna.
Det lär gå bättre i dag i alla fall.


/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0