"hej KEXET!!!"

Jag och min bror satt och snackade om och prata först och tänka sedan i går, sammtidigt som vi äter saltade kex. Då ringer telefonen och Gustav min bror svarar. Det visar sig vara en telefonfösäljare. Han avslutar samtalet och jag säger, "du skulle ha svarat med HEJ KEXET!!!" Vi skrattade och 10 min senare ringer telefonen den här gången svarar jag. Innan jag svarade frågade jag gustav "ska jag svara hej KEXET???" han bara stirrar på mig och innan han hinner svara klickar jag på den gröna luren och svarar utan och veta vem det är: "Hej kexet!!!" Sen börjar jag as garva. När jag samlat mig visar det sig att det är en telefonförsäljare som söker efter mamma. Hon var inte hemma och han sa att han skulle återkomma men jag tvivlar på det. idag ska jag på bio med min lillasyster. Vi ska se pinssessan och grodan. Jag älskar disney filmer hoppas den här är bra men tror inte att den kommer slå någon klasiker. Vilken är eran favorit. Jag håller lejonkungen varmt om hjärtat. /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0