Jag är SÄMST PÅ ATT UPPDATERA !!!

Hm när jag hart tid och blogg orkar jag inte och när jag har lust kommer alltid något annat upp haha men NU SKA JAG BLI DUKTIG FÖR MIN EGEN SKULL. Det är jätte skönt och ha skrivit av sig lite.
Idag har jag varit extremt kreativ. XD ska ladda upp någon av de 3 bilder jag ritade i dag känner mig otroligt stolt eftersom jag har använt färgpennor. Har alltid tyckt att jag sugit på färg. BLYERTS= ♥. haha men gillar fortfarande bäst blyerts.
Börjar komma överräns med min ritplatta men det är svårt. Som tur är går det BÄTTRE OCH BÄTTERE. Nu håller jag på med en bild på en av mina favorit bloggare. GISSA? Det lär dock ta tid PORTRÄTT ÄR HÄMSKA OCH GÖRA INTE NOG MED ATT DET SKA BLI SNYGT DET SKA BLI LIKT OCKSÅ: *SUCK*
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0