SKÄMMS!!

Hej! förlåt att jag inte har bloggat på länge. Jag har en egen blogg men jag undrar om jag inte ska ta bort den eller inte. Funderar på det fortfarande!
Nu ska jag bärätta något kul :D
Jag har vart i egypten i en vecka. Det var jätte roligt. Jag: snorklade, SHOPPADE!!, badade, solade m.m. Men det har vart ett underbart väder och allt har vart kanon :D :D. Men det dåliga var att jag blev sjuk på söndags natten. Typ kräktes och hög feber -.-! Det var inte så kul. Men jag sov bort det på två dygn. Men det var inte det enda jag gjorde. Jag SHOPPADE ju så här kommer lite bilder på vad jag köpte!! <3



 

Väska: Marc jacobs 500 kr!

Plånbok: Chanel 100 kr!

Jag köpte lite fler grejer men det blir så många bilder då ;)

/ L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0