skrapan

Var på skrapan i dag med Erica. Gillade verkligen stämningen, de hade också bra scheman och trevliga lärare (i alla fal dom vi träffade). Tog några bilder men eftersom jag LOVADE att jag skulle fixa till bilderna innan jag lade ut dom så blir det inga bilder för jag orkar INTE. Jag måste plugga till no-provet i dag eftersom jag inte har tid i morgon. Ska först till tandläkaren. Det är nog bara jag som har så sådan otur och få en tandläkartid lördag 10.30. Vill verkligen inte gå upp tidigt på en lördag.
Sen drar jag till Katjas 16 års fest. Kommer nog bli sjukt kul. Taggad upp till tänderna :). Saknar verkligen alla mina H-stams brudar när jag inte är där.


mins dena inte alt för snygga bild från i våras/sommras.
-Vad gör vi ?
- inte vet JAG!!!
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0