Vårskor

Jag har varit på stan och letat efter vårskor idag. Det gick inte så bra vet  att jag vill ha ett par röda converse och ett par vita Ralph Lauren Truro Hi. Eftersom ALLA HAR VITA COVERSE SÅ SKA JAG INTE KÖPA DET ÄVEN OM DET ÄR JÄTTE SNYGGT.
Efter som jag inte visste var man kunde hitta dom vita fick jag springa runt på stan en hel del. För och hitta dom på skorett GISSA I VILKA FÄRGER latte och rosa och LÅGA vita. Så när jag komm hem fick jag leta på internet i 2 timmar efter en sida som säljer dom. Ska tvinga mamma och betala för som vita och jag betalar för det röda.
KÖPTE OCKSÅ DETTA:
+
En svart kavaj från bik bok.
(min kamera dog och den enda bilden som finns på kavajen på deras hemmsida är i rosa)
Lollo är i Egypten just nu så hon kommer inte blogga den här veckan. Är riktig avundsjuk. Hoppas hon kommer hem riktigt brun och med massa snygga kläder.
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0