985 KR FATIGARE = MYCKET GLADARE

Haha hur kan det gå i hop? Jo om man har beslutat sig för och dra ner på lite andra grejer typ kläder EN MÅNAD. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska klara detta men förhoppningsvis går det bra XD. Har för de pengar JAG SPARAT (med lite hjälp av pappa XD som tyckte att han kunde ge mig lite pengar.) köpt en WACOM BAMBOO PEN AND TOUCH XD. För er alla som inte vet vad det är så är det en slags ritplatta . Man ritar på den i något valfritt program ex. photoshop och då kommer det man ritat upp på skärmen med den speciella pennan som följer med XD.
Förstår fortfarande inte riktigt alt och det är svårt men kul. Ritar typ det enda jag klarar av här försöker vi inte på oss något nytt tills jag har fattar hur man gör XD. Det jag kan rita är typ hästar XD och ibland människor kan hända ett och annat landskap typ berg mm. Helst med en bild av verkligheten bredvid så man ser hur det ska se ut XD.


kassen med bamboon i från gamla macoteket nu heter det tydilgen m-zone XD viste inte xD


Så här ser plattan och pennan ut XD förhoppningsvis får ni se någon bild någon dag när jag börjar förstå mig på detta XD
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0