Håller med lollo :)

IDAG ÄR DET FÖR KALT FÖR ATT GÅ UT. Har varit inne hela dagen. Jag tycker att 5- minus skulle vara lagom vill fortfarande ha snön kvar. Det behöver inte vara SÅ här kalt, men det får inte bli + grader. Sitter och lyssnar på spotify. Jag älskar spotify <3. Har rensat min garderob och letat upp lite extra varma vinter kläder i källaren. Det mesta som jag brukar ha på mig när jag åker skidor (slalom). Så det ska kanske gå och gå ut i morgon. Jag har upptäckt att jag får under 2 par underställsbyxor under jeansen XP.
På tala om och åka slalom. Shit vad jag längtar till och få åka i väg igen. Kommer kanske åka i våg v.12. Troligtvis om pappa kan ta ledigt :P.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0