Jag känner mig efter XP

Ja, jag har inte SMAKAT DEN NYA VITAMIN WELL som jag tror heter reload haha. Ni som känner  mig vet att jag är fulkomligt beonende av vitamin welll och proviva skulle kunna leva på det XP. Inte speciellt nyttigt men i alla fal.

En annan sak som är nyttingt är att jag ska träna i dag i igen. Spinning is the best XD. Blev typ broende förra gången fast det är inte förens i kväll ska in till stan och köpa lite sma saker först kanske en vitamin well till efter träningen som belöning för att jag varigt duktig och tränat XD

En annan bra sak jag har gjort är att jag har köpt mig själv en liten klocka jetset IBIZA så nu ska jag förhoppningvis passa tider lite bättre + att den är snygg.


/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0