Kallt :(

Hejsan :)
När jag vaknade i morse så hade min rygg krachat ihop. Kunnde ej röra mig. Men nu har jag tagit 2 st alvedon och kan röra mig igen:). Idag ska julen städas bort och jag ska sova :D. Men jag tyckte att jag skulle göra ett blogg inlägg först :). För alvedonen gör så att jag blir piggare men sen går det över :(. så hela dagen kommer att gå ut på att ta alvedon (suck)!!!! Sen när jag vaknar ska jag ta en varm lång dusch. Tvätta håret, racka benen, inpackning i håret, filla härlarna, m.m! Sen blir det vell något besök hos någon kompis ikväll :). Bara för att göra något kul inte bara tråka hemma och städa och duscha.



Det är 25- grade ut så jag tror ej att jag går ut idag :/.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0