MIN PEPPARKAKA XD

Åt äntligen upp min pepparkaka har försökt spara den så länge som möjligt. Har ägnat hela dagen åt små saker som ett långt bad med inpackning av håret och sådant. Dagen outfit är tråkig men VARM. Eftersom det inte är 25- grader i dag JIPPI. Så har jag bara ett par långkalsonger på mig. HAHAHA. Jag lever tack vare mina Shepherd tofflor och varma filtar mitt rum är ISKALLT EFTERSOM ETT ELEMENT INTE FUNGERAR BLÄ.
Nej nu ska jag se på Smallville har några boxar. ÄLSKADE den serien förut haha. Kanske är dags och ta upp den i gen. På tala om serier tror jag GLEE är i kväll ♥ GLEE :).


min pepparkaka XD


+

mina älskade tofflor ♥ = DAGENS OUTFIT


/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0