ny år sugs

Mitt ny års firade sög minst lika mycket som jag trodde att det skulle göra :P. Men på nyårsdagen var jag i alla fall med Becca, Stina, Malin och Sofia. Haha era nya smeknamn lämpar sig inte i bloggen ;). Sov över hos Sofia och såg på masa filmer mycket chill. Drog till stallet i dag och red Sunny ser ganska stor ut på henne med det var kul hon var pigg och framåt och fick jobba lite på banan. Att jobba på banan tyckte hon var lite jobbigt. Hon var tvungen och lyfta ORDENTLIGT PÅ FÖTTERNA I SNÖN. Det var lite jobbig och rida henne men kul. Sen fick jag rida Dimman lite. Roligt med en sådan stor häst som omväxling. Jobbade inte speciellt hårt med honom. Han är gammal. Det var skönt och vara i stallet lite behövde komma ut och röra på fläsket lite XD. Kom på i bilen hem att det var träning i morgon haha så det blir bara att åka till stallet igen.
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0